O le a le lelei o le tolotolo fana fanafana masini

2021-06-05

Mo lefanaina fana fanafana masini, e masani ona faʻaaogaina i le faʻamamaina ona e i ai ni ona uiga ma e faapitoa talafeagai mo le faʻamamaina o le pefu, o lea o le a filifilia e tagata, ona tatou manaʻomia lea e malamalama i lenei masini Features lelei.
1. Lelei i le faʻatinoga
O le aoga muamua a le masini filifilia mo le faʻaaogaina tatau ona lona faʻatinoina. O lefanaina fana fanafana masinie i ai se malosi faʻamalositino lelei. Talu ai o lenei ituaiga o masini tuʻufaʻatasia totonu o le atunuʻu ma fafo atu tekonolosi, o se masini ma le lelei faʻamama aafiaga. Ma e le gata o ia ia mea, ae o loʻo i ai foi tulaga lelei i le leo faʻatulagaina, maualalo leo ma puʻega faʻavae, o lea e faʻaaogaina ai i le tele ma le feololo o vaega o gaosiga o le 'eleʻele aveʻesea ma faʻamalosia fana fana.
2. O uiga o se eseʻese vaega aoga e faʻaaogaina
O le mafuaʻaga e mafua ai ona malosi tele le crawler-type shot blasting machine e le mavavaeeseina mai le lelei o ona vaega eseese. O le masini atoa faʻaaogaina mea malosi. E faʻaaogaina le cantilever centrifugal shot blasting machine. O le ola o le masini ua faʻateleina faʻateleina, ma le faʻavae o le masini e faigofie foi. I se faʻaopopoga, o se fusipau pukaka e faʻaaogaina. O lenei fausaga faʻaaogaina tekonolosi faʻavaomalo e matua faʻateleina ai le galue lelei o le fana fanaina masini ma faʻaititia ai le malosiʻaga faʻamalosia. O le ato ato ua talia. O le efuefu aoina faia le lafoa o le efuefu lalo ifo o le tulaga masani, faʻamautinoaina se lelei galue siʻosiʻomaga mo tagata faigaluega. Faatasi ai ma le lagolago o nei vaega, o le uiga o le fana fanaina masini e iloga ma e i ai se sili ona malosi lelei.
O le uiga o lefanaina fana fanafana masinio le faʻatinoina lelei faʻamamaina, ma ona uiga ma faʻamanuiaga e ausia e ala i le tuʻufaʻatasia lelei o le tele o vaega, o lea ua filifilia ai e faʻaaogaina.
  • QR
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy